Totalul afișărilor de pagină

joi, 11 noiembrie 2010

E simplu...sa traim.

Cu unii soarta este mai blinda,cu altii mai vitrega,insa toti avem ceva in comun numit Viata. Sint oameni care lupta enorm pentru o clipa de bucurii si altii o primesc ,pur si simplu,insa nu stiu sa o aprecieze.Am ajuns la concluzia ca uneori ajung sa iau viata prea in serios si uneori ma bucur de o gramada de lucruri. Devin tot mai captivanta de unele situatii,incit merg pe strada si ma gindesc la ele.
Ma amuza starile de spirit,te urci intr-un fel de carusel al trairilor si uneori nu sti ce te asteapta,si in ce doze,stii doar ca vrei sa simti cum i-ti curge viata prin vene.Viata se manifesta prin visele pe care permitem sa le nutim,pentru care sintem hotariti sa facem ceva pentru a le indeplini,si de care sa stim sa ne bucuram in fiecare moment.
Trebuie sa avem curajul sa ne recunoastem realele limite,sa luptam pentru noi,sa oferim din suflet si cu sinceritate,inainte de a astepta sa primim.
Insemna ca in noi exista viata,ca exista ceva ce ne da putere pentru a merge mai departe,pentru a ne atinge scopul,e drept pentru unii este mai greu,pentru altii este mai usor. Astai viata mea,complicata cu bune si rele,frumoasa. Uneori simt ca nu am timp sa fac ceea ce mi-am propus,dar incerc sa recuperez timpul pierdut.
I-mi place sa rid,sa fiu vesela,sa fiu inconjurata de familie si prieteni,totusi daca ar fi ceva sa o iau de la inceput,nu cred ca as schimba foarte multe lucruri, pentru ca nu poti schimba ceea ce ti-a fost scris.
Este atit de simplu sa traim,nu zic sa supravietuiesti,nu zic sa reactionezi la tot ceea ce se intimpla in jurul tau...zic doar sa ...Traim.
Astazi am mai incercat un telefon la Lidia de la Mangalia,care este o prietena pe care am cunoscut-o in IOB FUNDENI. De fapt o tot sun de o luna. Sper ca nu sa intimplat ceva rau cu ea. Sper...si nu vreau sa gindesc altfel ,ca intr-o zi Lidia i-mi va raspunde.
Inchei in acelasi mod cu Trebuie sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu