Totalul afișărilor de pagină

vineri, 19 noiembrie 2010

De vorba cu Statul.

poze-avatar-steagul romaniei_09http://www.youtube.com/watch?v=7nqddPBSmb4
Buna ziua domnule Stat,
Ce noutati i-mi dai?  Sint un cetatean al acestei tari,care am facut o facultate de adevaratelea la stat,am muncit 25 ani la stat,am platit impozite si taxe,precum a dorit sufletelul tau,si acum tu ce i-mi faci? Aud ca nu mai poti sa-ti exerciti pozitia de stat. De ce domnule Stat? Unde sint contributiile mele si ale celorlati cetateni,ce ai facut cu ele,noi toti te-am creditat cu bani din munca noastra si tu acum cind dai de greu,i-ti iei mina de pe noi. Cred ca nu este corect din partea ta...  Mi-am pierdut zile si nopti din viata muncind pe brinci,pentru ca aveam convingerea ca trebuie sa-mi fac datoria si meseria fata de tine.  Iar pe tine ,unde te-a durut?  Mergeam bolnava la servici,crezind cu tarie in devotamentul fata de tine,nu aveam timp sa merg la medic,pentru ca trebuia sa lucrez ...Si am lucrat pina m-am ales cu un cancer.Iar cind m-am imbolnavit,tot din buzunarul meu am dat sute de milioane la doctor ca sa-mi salvez viata,ca de...statul nu are bani. Ce ai facut domnule Stat? Ai privatizat tot ce era mai bun si rentabil in tara asta,eu fiind printre acei oameni care am lucrat la sistemul informational de date ale celei mai bune intreprinderi si anume energia electrica.Ai vindut totul,ne-ai facut sclavi la strainii care ne-au cumparat pe nimic Si iata dupa  patru ani de la privatizare,strainul vinde bucata cu bucata din avutia  noastra nationala si din munca noastra.Acesti investitori,ne trateaza pe noi,cetatenii tai,ca pe niste scavi si ne da afara dupa bunul lor plac.  La fel ca si tine...ca si tu se pare ca procedezi la fel. Vrei sa muncim,ne faci lenesi,dar unde domnule Stat? Da-ne tu solutia eficienta,si noi te urmam orbeste ca stii ca sintem un popor supus si nu am iesit din cuvintul tau. Cite locuri de munca ai creat in ultimii cinci ani,ca se vede ca disponibilizezi oameni pe banda rulalta,apoi ii faci asistati ai statului. Avem o tara frumoasa si bogata cu oameni harnici,dar numai tu ii vezi altfel...Avem destule resurse naturale si tot ce vrei tu.Dar cine sa le gestioneze si sa le puna in valoare...Tu domnule Stat,tu... te-ai invatat sa stai cu mina intinsa la noi....nu noi la tine.  Noi ne cerem dreptul nostru dupa niste zeci de ani de munca si contributii. Tu domnule stat,esti ASISTAT,pentru ca eu si altii ti-am dat bani in fiecare luna la salariu. Decit sa ne faci asistati sau nu mai stiu ce-ti trece prin minte,mai bine ai cauta solutii pentru toata lumea,ca tu esti Seful.
Dar nu solutiica:reducerea salarilor ,reduceri din somaj,impozitarea pensiilor,pentru ca eu mi-am facut 25 de ani datoria fata de tine si cred ca este corect ca intre doi parteneri,sa-ti respecti promisiunea. Eu cel putin am fost corecta...sper ca si tu domnule Stat vei fi la fel.   Indraznesc sa mai sper in tine... ca vei aduce un strop de speranta si lumina pentru cetatenii tai.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu