Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 august 2010

viata mea

M-a obsedat  intotdeauna cele doua fenomene care tin de fiinta umana -nasterea si moartea.Atunci cind ne nastem plingem,iar cei ce ne ajuta sa venim pe lume,ne intimpina rizind. De aceea trebuie sa traim viata pentru ca atunci cind o vom parasi, sa plecam rizind. Sigur teoretic ar fi foarte frumos.Dar am observat in majoritatea cazurilor,ca omul se desprinde greu de viata pe care a trait-o,fie ea buna s-au rea ,si uneori chiar cu frica.De aceea cind sintem in viata risipim anii ,iar la moarte cersim clipa de viata.Si totusi cele doua fenomene au in comun plinsul:
-plinsul copilului cind se naste.
-plinsul familiei pentru cel care a parasit lumea.Sigur un om nu vede lucrurile bune care le are,pina in momentul in care le pierde Dar atunci este foarte tirziu...
Trebuie sa iubesc viata pentru ca si ea ma va iubi pe mine.
Nici eu nu mai stiu ce este viata cu adevarat,suferinta,munca,iubire,satisfactie.Un lucru stiu: daca am avut norocul de aprimi darul de a trai ,atunci trebuie sa profit ,pentru ca niciodata nu stiu ce se va intimpla in clipa urmatoare.
Inchei cu formula mea magica TREBUIE SA TRAIESC.

gabriella

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu