Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 august 2010

Sint o luptatoare.

In lupta cu cancerul,am inteles si mai bine cit de valoroasa este viata. Am simtit tot timpul sprijinul moral si fizic al familiei ,prietenilor,colegilor al caror numar a crescut.Am inteles ca fata de mine am gresit mult pentru ca trebuia sa-mi acord mai multa atentie si grija.Abia acum am inteles ca nu totul se rezuma la profesia pe care o ai.Cel mai important lucru pe lumea asta este sanatatea,pentru ca daca esti sanatos,poti sa le faci pe toate.Am inteles ca lucrurile importante in viata sint putine dar foarte pretioase-dragoste,prietenie,incredere,sprijin si intelegere.Am inteles ca timpul nu se mai intoarce si am invatat sa ma bucur de clipe de liniste.L-am avut intotdeauna alaturi de mine pe Dumnezeu si am fost convinsa ca totul va fi bine.Tuturor femeilor care se confrunta cu cancerul,le spun cu toata siguranta unui om care a traverat aceasta boala,ca pot invinge boala,ca trebuie sa o transforme dintr-un dusman intr-o simpla cunostiinta.Trebuie sa mearga periodic la medic pentru ca este viata lor in joc,si trebuie sa puna pret pe sanatatea lor.Ma consider o luptatoare, pentru ca am luptat sa ramin in viata.Nu stiu care va fi destinul meu si cit i-mi este permis sa ramin pe aici,dar stiu si inca o data o spun ca n-as fi in viata fara acei oameni adevarati prof Banceanu Gabriel,asistenta Gloria Serban,familia mea si Eu cu vointa mea nebuna de a trai si cistiga.

Inchei ca deobicei Trebuie sa traiesc

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu